MOGUĆE JE VRAĆANJE PROIZVODA UNUTAR 14 DANA
Potrošač (kupac) ima pravo da unutar 14 dana od preuzimanja naručene robe obavijesti Prodavača na email adresu [email protected] da odustaje od kupoprodajnog ugovora, pri čemu ne mora navesti razlog te odluke.
POVRAT KUPLJENIH PROIZVODA
Obavijest o odustajanju možete poslati u obliku obrasca za povrat robe ili s nedvosmislenom izjavom iz koje je jasno da odustajete od ugovora.
Obrazac za povrat robe možete naći OVDJE (klikni).
Kupljene proizvode potrebno je vratiti Prodavaču najkasnije 14 dana od poslane obavijesti o odustajanju od kupoprodajnog ugovora. Kupljene proizvode potrebno je Prodavaču vratiti neoštećene, u originalnoj ambalaži i nepromijenjene količine osim ako su proizvodi oštećeni, izgubljeni ili se njihova količina smanjila bez krivnje potrošača (kupca). Ako je paket u kojem je potrošač (kupac) dobio naručene proizvode fizički oštećen, ako u njemu nedostaje proizvoda ili ima znakova da je bio otvaran, potrošač (kupac) mora napraviti reklamaciju na Overseas Express, Pošti Hrvatske, DPD ili GLS.
ADRESA ZA POVRAT PROIZVODA
Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 IG, Slovenija.
Pri povratu proizvoda obavezno je priložiti ispunjen obrazac za povrat proizvoda, koji možete naći OVDJE (klikni).
Jedini trošak koji tereti kupca je trošak povezan s odstupanjem od ugovora tj. Neposredni trošak dostave i kasnijeg povrata robe na adresu prodavača. Prodavač kupcu vraća novac za kupljene proizvode, ali ne i trošak dostave.
Pri odstupanju od ugovora u kojem je bio korišten bonus (npr. besplatna dostava) se ta sredstva smatraju popustom i ne vraćaju se potrošaču.
Za vraćene proizvode Prodavač kupcu, ukoliko je to moguće, vraća uplaćeni iznos ili poklon bon najkasnije 14 dana od primitka obavijesti o odstupanju. Ukoliko su korišteni promocijski kodovi ili drugi popusti, oni se potrošaču (kupcu) ne vraćaju. Povrat uplaćenog iznosa vrši Prodavač na osobni tj. transakcijski račun potrošača (kupca). Iskorišteni poklon bon Prodavač vraća u obliku novog bona tj. bona koji kupac može iskoristiti prilikom sljedeće kupnje kod Prodavača.
U PAKETU SU BILI KRIVI PROIZVODI?
Ako ste dobili krive ili oštećene proizvode, navedite detalje (uz priložene fotografije) u roku od 14 dana on primitka paketa. Provjerit ćemo da li imate pravo na zamjenu za nove proizvode i sukladno tome vam poslati daljnje upute. Uključite broj potvrde svoje narudžbe u odgovarajući redak kako bismo mogli lakše pronaći vašu narudžbu i odmah obraditi vaš zahtjev.
NEDOSTAJUĆI PROIZVODI U PAKETU?
Svjesni smo da je primanje cjelokupne narudžbe važno za vas, a također je važno i za nas! Činimo apsolutno sve što je u našoj moći kako bismo vašu narudžbu poslali na vrijeme i u dobrom stanju.
Molimo kontaktirajte nas na [email protected] u roku od 14 dana kako bismo mogli organizirati odgovarajuću zamjenu za proizvode koji nedostaju. Uključite broj potvrde svoje narudžbe u odgovarajući redak kako bismo mogli lakše pronaći vašu narudžbu i odmah obraditi vaš zahtjev.