DOSTAVA PAKETA
- Gdje je moj paket
Lokaciju vašeg paketa možete provjeriti upisom broja za praćenje (kojeg ste dobili u emailu o dostavi vašeg paketa) na sljedećem linku: https://my.overseas.hr/track-and-trace/
- Gdje da pronađem broj za praćenje?
Broj za praćenje vašeg paketa dobit ćete u emailu u kojem vas obaviještamo o dostavi vašeg paketa. Također, broj za praćenje uključen je u sve poruke poslane od strane Overseas Express službe za dostavljanje.
- Kako šaljete pakete?
Za dostavu paketa koristimo službu za dostavljanje Overseas Express. Kurir će vam dostaviti paket na adresu koju ste napisali u narudžbi. Paketi se dostavljaju radnim danima. Ako vas prilikom dostave paketa ne bude, dobit ćete sve informacije koje su vam potrebne za preuzimanje paketa (u sandučić, na email ili putem SMS-a).
- Imam poteškoće s dostavom, komu se mogu obratiti?
Za pomoć oko dostave možete se obratiti službi Overseas Express na telefon +385 1 3454 555 ili mail [email protected].
Dostupni smo vam i na [email protected] pomoći riješiti problem i omogućiti da paket što prije stigne do vas.
- Koja je cijena dostave?
Prilikom kupnje ispod 40 €, cijena dostave preko Overseas Express je 3,49 €.
Prilikom kupnje iznad 40 €, poštarina je besplatna!
- Dostavljeni proizvodi su oštećeni
Ako primijetite oštećenje paketa prilikom preuzimanja, ostavite napomenu da je paket oštećen.
Zatim nam na [email protected] u roku 14 dana od preuzimanja paketa pošaljite detalje (dodajte i fotografiju). Provjeriti ćemo imate li pravo na zamjenu za novi proizvod i dati vam daljnje upute sukladno tome.
REKLAMACIJE
- Želim vratiti proizvod. Kako to mogu učiniti?
Ukoliko želite vratiti proizvod, obavijestite nas o tome u roku 14 dana od kupnje na [email protected]
Adresa za povrat proizvoda: Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 IG, Slovenija.
Prilikom vraćanja proizvoda potrebno je priložiti ispunjeni obrazac za povrat proizvoda koji možete naći OVDJE.
Više o pravu na odustajanje od ugovora odnosno naručene robe možete pročitati i u Odredbama poslovanja, ovdje: https://www.babesvitamins.hr/opci-uvjeti-poslovanja/
- U paketu so bili krivi proizvodi
Ako ste dobili khttps://babesvitamins.hr/pogoji-poslovanja/rive ili oštećene proizvode, navedite detalje (uz priložene fotografije) u roku od 14 dana on primitka paketa. Provjerit ćemo da li imate pravo na zamjenu za nove proizvode i sukladno tome vam poslati daljnje upute. Uključite broj potvrde svoje narudžbe u odgovarajući redak kako bismo mogli lakše pronaći vašu narudžbu i odmah obraditi vaš zahtjev.
- Proizvodi nedostaju
Svjesni smo da je primanje cjelokupne narudžbe važno za vas, a također je važno i za nas! Činimo apsolutno sve što je u našoj moći kako bismo vašu narudžbu poslali na vrijeme i u dobrom stanju.
Molimo kontaktirajte nas na [email protected] u roku od 14 dana kako bismo mogli organizirati zamjenu za proizvode koji nedostaju. Uključite broj potvrde svoje narudžbe u odgovarajući redak kako bismo mogli lakše pronaći vašu narudžbu i odmah obraditi vaš zahtjev.
INFORMACIJE O NARUDŽBAMA
- Kako iskoristiti kod za popust?
Za jednu kupnju možete iskoristiti jedan promcijski kod, koji upišete pri zadnjem koraku kupovine, na Blagajni.
- Što da napravim ako nedobijem potvrdu o narudžbi putem maila?
E-mail potvrde o narudžbama šalju se automatski poslije kupovine na našoj web stranici. Ukoliko niste primili potvrdu, molimo vas, provjerite neželjenu (»spam«) poštu.
Moguće da ste prilikom kupovine unijeli krivu e-mail adresu. U tom primjeru vas molimo da nas kontaktirate kako bi provjerili što se dogodilo. Uvijek je važno prvo provjeriti vašu »spam« poštu.