Lokaciju vašeg paketa možete provjeriti upisom broja za praćenje (kojeg ste dobili u emailu o dostavi vašeg paketa) na sljedećem linku: https://my.overseas.hr/track-and-trace/
Za pregled svih narudžbi prijavite se na svoj račun i kliknite na MOJE NARUDŽBE.
- GDJE DOBIJEM BROJ ZA PRAĆENJE?
Broj za praćenje vašeg paketa dobit ćete u e mailu u kojem vas obaviještamo o dostavi vašeg paketa. Također, broj za praćenje uključen je u sve poruke poslane od strane Overseas Express službe za dostavljanje.
Poveznica za slijeđenje paketa: https://my.overseas.hr/track-and-trace/
- KAKO POŠLJATE PAKETE?
Za dostavu paketa koristimo službu za dostavljanje Overseas Express. Kurir će vam dostaviti paket na adresu koju ste napisali u narudžbi. Paketi se dostavljaju radnim danima. Ako vas prilikom dostave paketa ne bude, dobit ćete sve informacije koje su vam potrebne za preuzimanje paketa (u sandučić, na email ili putem SMS-a).
- IMAM POTEŠKOĆE S DOSTAVOM, KOMU SE MOGU OBRATITI?
Za pomoć oko dostave možete se obratiti službi Overseas Express na telefon +385 1 3454 555 ili mail [email protected].
Dostupni smo vam i na [email protected] S veseljem ćemo vam pomoći riješiti problem i omogućiti da paket što prije stigne do vas.
- KOJA JE CIJENA DOSTAVE?
Prilikom kupnje ispod 40 €, cijena dostave preko Overseas Express je 3,49 €.
Prilikom kupnje iznad 40 €, poštarina je besplatna!
- DOSTAVLJENI PROIZVODI SU OŠTEĆENI
Ako primijetite oštećenje paketa prilikom preuzimanja, ostavite napomenu da je paket oštećen.
Zatim nam na i[email protected] u roku 14 dana od preuzimanja paketa pošaljite detalje (dodajte i fotografiju). Provjeriti ćemo imate li pravo na zamjenu za novi proizvod i dati vam daljnje upute sukladno tome.